Konfindustria vlerëson, se në prag të
sezonit turistik 2022 gjëndja e infrastrukturës në disa nga drejtimet kryesore
të sistemit rrugor paraqitet e vështirë dhe kërkohet ndërhyrje e menjëhershme.
Shqetësues mbetet aksi rrugor Tiranë -
Rrogozhinë dhe sidomos pjesa Durrës – Rrogozhinë. Gjëndja e papranueshme,
përfshin edhe rrugën dytësore e superstradës Tiranë- Durrës, me segmente të
tëra në prag të shkatërrimit të plotë, me trafik shumë të lartë, paraqesin jo
vetëm vështirësi, por edhe rrezik të shtuar për aksidente. Ndërhyrjet
mirëmbajtëse dhe përmirësuese të bëra si pjesë edhe e programit të financuar me
kredi të Bankës Botërore prej dhjetra milionë euro kanë qenë me cilësi të ulët
të punimeve. Degradimi i shpejtë i investimeve të kryera është shenjë e qartë e
shpërdorimit dhe korrupsionit në vlera të mëdha financiare të programit të
mirëmbajtjes së rrugëve.
Problematike dhe e paqartë mbetet gjendja
në Rrugën e Arbërit në të cilën në formën e PPP-së pretendohet se janë
investuar mbi 400 milionë euro. Rruga në pjesë të gjitha të saj është
krejtësisht jashtë standartit, tunelet kryesore nuk dihet se kur do të
përfundojnë. Afatet e përfundimit janë shtyrë shumë herë shoqeruar me shtesa
prej dhjetra milionë euro jashtë projektit fillestar.
Gjendja është e paqartë edhe në rrugën
Kardhiq – Sarandë. Vonesat shumëvjecare dhe shtesat financiare prej dhjetra
milionë euro ende nuk japin garanci, se rruga do të bëhet e përdorshme në
muajin qershor 2022 sikurse është
premtuar së fundmi nga ekzekutivi.
Gjendja është e vështirë edhe në pjesën e
rrugës strategjike Thumanë – FushëKrujë, duke prekur drejtpërdrejtë edhe
Aeroportin e Rinasit. Janë vetëm rreth 20 km investim në shtimin e 2 korsive të
rrugës së tashme, që prej vitesh nuk kryhen për arsye të paqarta, duke e lënë peng
të projekt koncesionit të shumëpërfolur Thumanë- Kashar me pasoja të rënda për
qytetarët, bizneset dhe ekonominë kombëtare në tërësi.
Gjëndje e vështirë mirëmbajtje dhe
investuese paraqitet edhe në akse të tjera të rëndësishme si rruga
Tiranë-Ndroq-Durrës, rruga Rrogozhinë-Elbasan, rruga Milot -Lezhë, etj. Vonesat
e gjata të ndërtimit të rrugës Leskovik-Korcë praktikisht kanë lënë jashtë
shfrytëzimit në zona të tëra Shqipërinë Juglindore me potencial të madh
turistik.
|